Sussie!

Efter att undertecknad (Calle) spenderat några fantastiska dagar på Sveriges såväl väst samt östkust är jag nu hemma i Karlskoga igen. Tillbaka till verkligheten som det brukar heta.

Förra helgen hade som redan berättat större delen av oss i Happy Walk-gänget äran att få träffa Hans Forsell, en av två som driver barnhemmet på Phuket. Denna helg hade jag förmånen att få göra det igen. Men nu också med hans bättre hälft, Sussie Janson. Sussie och Hans är som många säkert vet vid det här laget, de två som tillsammans med fantastiska thailändska kollegor driver det barnhem vi samlar in pengar till.

Att få träffa dessa två undebara människor samtidigt kändes sjukt roligt men samtidigt lite konstigt då det annars bara har hänt när vi befunnit oss på andra sidan jorden. Att sitta i samma bil i Sverige kändes fel, men ändå så himla rätt! Om nI fattar vad jag menar!?

Efter middag tillsammans med nära och kära till dem var min fredag den bästa fredagen på mycket mycket länge. Tack för en otroligt trevlig kväll!

Vi syns snart igen! =)

När vi ändå är inne på tack-spåret vill vi i Happy Walk passa på att tacka den senaste bidragsgivaren. Lena Möller-Bondesson, 44 år från Snårestad är personen i fråga! Lena har valt att skänka den fantastiska summan 50 öre/km!

STORT TACK!

Over and out för nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0