Kärleksyra

Vet ni vad? Evelinas mamma, Susanne, är en person med ett gigantiskt hjärta. En ängel skulle smälta in i tapeterna bakom henne. Hon är stark, positiv, godhjärtad, snäll, engagerad, utåtriktad... ja, jag skulle kunna fortsätta rada upp adjektiv om henne tills alla tecken tar slut, men även jag har en tid för läggdags.
Det jag (Sofia) bara ville poängtera är att Susanne förmodligen är det största stöd vi har, och även kommer få, under vårat Happy Walk-projekt. Hon är så omtänksam och mån om oss fem ungdomar att det nästan gör ont att ta emot hennes godhet. Även om jag bara träffat henne ett fåtal gånger känns det säkert att säga att hon redan inspirerat mig till att bli en gladare och starkare människa. Tack för att du är vår största kärlekssponsor, Susanne!
Tack också till dessa fantastiska berlocker du gav oss som en bestående motivation när vägarna känns för gropiga och skavsåren för stora. De kommer följa med under hela vägen, och viktigast av allt, vi kommer aldrig ge upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0