I would walk 500 miles!

Jag, Sofia, tänkte bara bevisa för er som tvivlar att jag tar detta på fullaste allvar och promenerar som om det inte fanns någon morgondag. Mina första par skor fyllde nyligen en månad och börjar redan protestera.

Någon typ av skav som jag inte vet hur jag fått till i den översta ringen? Möjligtvis går jag ihop med fötterna och skaver där på något konstigt sätt.
Den undre ringen visar en lossning av en söm vid min uppåtpekande stortå. Om man ser tillbaka på mina tidigare skor har jag precis samma slitningar även på dem.
Om 12 veckor vid denna tid ligger vi och sover i Bangkok och förbereder det sista inför den riktiga utmaningen, härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0