Happy Walk gillar Putte i parken

Om ett par timmar slår portarna till Nobelstadions tillfälliga camping upp för alla festivalsugna människor från Sveriges alla hörn. Det vankas nämligen festival i stan och självklart kommer Happy Crew medverka med en stor dos eufori. Jag (Sofia) köpte mitt festivalpass redan i december, så man skulle väl kunna säga att det vart en väldigt lång förfest, men jag är inte desto mindre peppad för det!

I morgon kan biljetten som vi bytt ut mot festivalband äntligen ge oss tillgång till ett riktigt saftigt smörgåsbord av härliga artister och dj's. För min del ska jag se till att bevittna Manic Street Preachers, Those Dancing Days, Stures Dansorkester, Rival Sons, The Wombats, Armand Mirpour, Veronica Maggio, The Ark, Håkan Hellström och Paramore. Sen är det ju en himla massa andra artister som kommer prioriteras tack vare deras liveuppträdanden, sociala storhet eller bara för att alla andra drar dit. Det kommer bli en hel del häng i detta fantastiska festivalområde de närmaste dagarna, med andra ord.

Vi i Happy Crew är otroligt tacksamma för denna fantastiska festival som nu arrangeras för fjärde året i rad och hoppas att det blir många till. Festivaldirektören Niklas Lagerstam är en fantastisk eldsjäl som alltid ser till att det alltid finns något att göra och vara stolt över i Karlskoga. Dessutom har han gett Happy Walk ännu en anledning till att räta på ryggarna och känna stolthet tack vare Putte i parkens generösa bidrag på 5kr/km. Nu snörar vi av oss promenadskorna ett par dagar, drar på oss dansskorna och gör oss redo för en riktig folkfest! Vi ses väl där?

Jag vill bara påpeka att det kommer surras en hel del kring Happy Walk här på bloggen under veckan ändå, så tro inte att ni får strunta i att hålla er uppdaterade. Möten är inplanerade på Happy Walks favoritdag, onsdag, och när grabbarna kommer hem från huvudstaden hoppas vi på att något fint har hänt.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0