Happy Helg!

Midsommarhelgen passerade likt ett expresståg och helt plötsligt är det söndagkväll.

Jag (Calle) ser dock bara positivt på detta då vi (i vanlig ordning) har en rolig vecka framför oss. En vecka som förhoppningsvis kommer innebära fler presentationer av donatorer. Dessa presentationer är något vi aldrig kommer tröttna på, var så säkra!


På tal om donatorer. Under helgen som gått har vi fått in 3 nya på den fronten! Det är Eva Petterson från Malmö, Susan & Fredrik Grieger från Åsbro samt Annika Olsson från Stockholm! Vi är ännu en gång otroligt tacksamma!

Vi kommer även presentera en liten modevisning här på bloggen. Men det är det bara jag som vet om i skrivande stund. Dagen för detta borde bli onsdag, då vi har varit på Team Sportia för inhandling av material i form av skor, väskor kläder m.m. Jag är helt övertygad om att vi kommer se otroligt snabba ut!

Jag ber er därför att hålla extra utkik denna dag. ONSDAG alltså. ONSDAG.

Om 1 timme är det förresten på pricken 4 månader kvar innan vår illa promenad tar sin start. För er som inte orkar räkna blir det med andra ord den 27:e oktober. Det är ju bara runt hörnet så att säga.

Hittills har det varit lite snålt med bilder här på bloggen. Därför kommer här en schyst profilbild på en av mina rumskamrater från tiden som volontär på barnhemmet:



På återseende imorgon!
Calle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0