4 veckor

Idag är det 4 veckor kvar till vårt flyg lyfter till Bangkok. 4 veckor av förväntan, längtan, förhoppningar och förberedelser. Hur förbereder man sig inför något man inte vet vad det innebär? Dessa känslor är precis som metangas, man lyfts upp, precis som om man vore lättare än luft. Det fantastiska med människan är att man kan leva på hoppet. Vi måste bara hantera det varsamt nu och spara till senare. När vår metangas förvandlas till bly i våra skor får vi se till att ta fram reservförrådet av dessa upplyftande känslor så att vi kan gå vidare även när lederna värker och hjärnkontoret behöver repareras. Jag vet att alla kommer slutföra detta med flaggan i topp och jag är otroligt tacksam för all hjälp vi fått av alla Er.
Närmaste veckan kommer jag befinna mig i Portugal, men resten av Happy Walk-gänget kommer finnas till hands precis som vanligt.

De senaste donatorerna består av Anett Kohlscheen som generöst vill skänka 1kr/km, samt Jenny Kempe som skänker 30öre/km. Tack underbara ni!

Ha en bra vecka allesammans!
/ Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0