Timmar.

Nu, med bara timmar kvar innan vi sätter oss i vår hyrbil som fantastiska Hertz har sponsrat oss med så är det helt omöjligt att ens försöka tänka på att sova. Hjärnan har komprimerat en hel livstids stress till vad som är rimligt för min kropp och lyckats hålla mig måttligt sansad för vad som egentligen varit ett enda kaos. Problemet är bara att nu när allt är i sin ordning så har stressen istället blivit fördröjd och jag ligger klarvaken mitt i natten. Därför kan jag passa på att tacka alla fantastiska själar som önskat oss lycka till idag. På vår Facebooksida har det bokstavligen regnat in lyckönskningar från Er. Ni, som är vår motor! Ni förstår nog inte hur mycket det betyder! Dessutom har vi ju fått en massa nya donatorer de senaste dagarna som vi självklart vill uppmärksamma!
Stort tack till:

Carina & Mikael Nord (50 öre/km), Roberth Andersson (33 öre/kilometer), Peter Sundh (1kr/km), Birgitta och Kenneth Nässlander (50öre/km)

Tony Olsson (1kr/km), Annika Åström (1kr/km), Anders & Kicki Rosvall (50öre/km), Blomsterdesign Interflora Fresh (1kr/km), Frida Avander (35öre/km) och Anders Fahlén (50öre/km).

Medicinväskan är packad, och det som syns ovan är mitt hem de närmaste månaderna. Ryggsäcken kommer vara mig trogen de första två månaderna och när vi väl når Muang Mai kommer mitt handbagage även att möta upp mig. Materiella ting är inte så märkvärdigt.

OBS! Vår insamling kommer att pågå ända tills vi går i mål i Muang Mai, så om du vill skänka pengar eller kanske fundera på det ett tag till så är det ingen brådska alls. Vill du veta mer om hur du skänker pengar går du in här.

/Sofia






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0