Ett land fullt av anglar

Idag har vi gatt en valdans massa steg, 38000 for att vara lite mer exakt. Vi vaknade alla upp kl 06.00 med utsikt over en flod mellan Yisan och Ban Laem och fardades tillbaka till det stalle dar vi slutade vandra igar. Val dar borjade vi promenera i en ganska rask takt och jag tror alla var overrens om att benen kandes ganska pigga och glada i borjan av dagen. Nar nagra timmar passerat hade dock bade solen och mjolksyran passerat oss och det blev ett par valdigt sega sista timmar att promenera. Men vi gjorde det och vi ar sa glada over det! Jag tror inte ni forstar den har varmen vi drabbades av idag. Tre mil har vi betat av idag och nio timmars promenerande i stekande solsken, det ger ocksa sitt till den fantastiska solbranna vi alla skaffat oss. Val framme i Phetchaburi sa var vi helt fardiga, och om det inte hade vart for var raddande angel Toon som sag oss efter vagkanten sa vet jag inte vart i hamnat i afton. Istallet tog hon oss till ett helt fantastiskt hotell och tog med oss till en alldeles ljuvlig thairestaurang med sa mycket mat att vi alla forat oss. Tack tack och ater tack till dig, fantastiska kvinna!

Jag vet inte hur manga ganger det tal att upprepas, men sa lange ni orkar lasa om det tanker jag fortsatta lovorda dessa fantastiska manniskor i Thailand. Om och om igen stoter vi pa den ena fantastiska manniskan efter den andra, och vi finner inga ord till att tacka dem tillrackligt. Jag hoppas verkligen de forstar hur vardefulla de ar for oss. Jag avslutar med att lagga upp en bild fran den fantastiska kvallen med var nya, fantastiska van Toon.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0