Emil går i bräschen!

Här i eftermiddags trillade det in ett trevligt meddelande till mig, Christoffer, på Facebook. Det var ingen mindre än den Karlskogabördige, fotbollsproffset och forne U-21 landslagsmannen i fotboll, Emil Johansson, som ville vara med och sponsra Happy Walk.

Artig som jag är sa jag att detta var helt okej och förklarade lugnt och stillsamt för den gode Johansson hur man går till väga. Ögonblicket senare meddelade han så att sju friska kronor på km skulle tillfalla Happy Walk från honom! Galet, sjukt, roligt och allt sånt där annat göttigt!

Men, det roliga tar inte slut där eftersom Emil några timmar senare skickade meddelande till mig igen och förklarade att han ångrat sig...

Han vill skänka tio (10!) kronor per kilometer istället!

Emil, den stilige unge blonde mannen på fotot spelar numer fotboll i holländska Groningen. Nu hoppas vi att fler fotbollsproffs ska följa i hans spår och sponsra barnen i Phuket.

Tack, Emil, för ditt fantastiska bidrag!

Och som inte detta vore nog har även Joakim Fermby & Elin Hahne tillsammans valt att skänka 1 kr/km! Stort tack även till er!

Och imorgon, gott folk.

Imorgon börjar vandringen.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0